40 graders feber

idag är jag mycket värre. har legat i sängen exakt hela dagen tills nu ungefär. har bara ätit en omelett på sängen eftersom att jag inte kan resa mig upp. annars har väl dagen varit, prima?

pratade i telefon till halv fyra inatt ungefär, kanske inte så bra att vara vaken så länge när man är sjuk.
men har man inte pratat med killen på nästan två år snart så har man mycket att prata om.
fattar fortfarade inte att vi pratar igen. men det är skitkul :D  it's like old times!

nu orkar jag inte skriva mer, slänger upp en bild från p&l. natti natti sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0