back on track

tillbaka i borlänge nu, har haft det hur bra som helst där borta. jag kan skriva lite om bröllopet bara. en av dom bästa dagarna på lovet iaf. riktigt kul var det. massa asiater och nya kompisar! brudens blombukett fick jag också, så det var as kul. så då är det väl jag som ska gifta mig nästa gång haha. det bästa kommentaren vad iaf från michelle; omg jag måste ringa ***** . orkar inte skriva något mer om semstern. men bilder kommer upp inom kort. så det får visa vad jag har gjort.

nyss har jag kollat på filmen " 17 again" och fyfan vad jag har skrattat, absolut en av dom bästa filmerna jag har sett iaf!
sitter nu med en cappucino i handen. vaknade med världens halsont inatt.
anledniingen kan jag berätta; igår kväll vid halv nio var jag ute och sprang, sprang förbi farmor och blev kvar där i mer än en timme. vid halv elva sprang jag hem. alltså var det kallt & mörkt ute. jag sprang på cykelvägen hem och sprang nästan på två GRÄVLINGAR. livrädd blev jag och började nästan gråta. ringde pappa och berätta att jag skulle få lov att gå tillbaka runt och ta en omväg hem. så var hemma vid halv tolv och hade bara shorts och tshirt på mig. nu vet jag iaf att jag inte ska springa när det är mörkt ute.

bilderna kommer upp inom kort som sagt.men slänger upp några bilder från p&l från jonnas mobil


Kommentarer
Postat av: Anonym

you and me baaaabe. you know it!

2009-08-04 @ 23:45:19
URL: http://jonnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0