buenas tardes

godkväll på spanska, lite kommer jag faktiskt ihåg.
laddade som sagt ner massa ny och fräsch musik idag, det tog nästan en hel dag faktiskt. men det var det värt!
hiphop rnb & reggaeton. what more can i say? jag älskar det.

efter det blev det en mysig middag med favorit killen (pappa) han hade lagat speciell makrill med ngt. riktigt gott var det. fish for life. hahah så fult. men ni vet att jag älskar det.
hahah sitter nu och skrattar för mig själv. kom och tänka på när en viss marcus och hans kompisar busringde mig igår.
dom var så kassa, men jag vet själv hur roligt det är att busringa ngn. men killar har såklart mycket kassare fantasi än oss tjejer när det gäller att busringa!

nu hade jag tänkt att skämma bort mig lite igen, speciellt nu när jag vart sjuk sen i tisdags. och då vill man ju alltid fräscha upp sig. ska bada med massa såna saltbomber eller vad det heter, hårinpackning måla naglarna, ansiktsinapckning peeling, och ja ni tjejer vet ju. får hoppas att det inte gör ngn skada eftersom att jag hade feber innan. men jag överlever nog. IMON BLIR JAG FRISK
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0