facebook

alltså den som kom på facebook måste vara världens bästa person, aight?
gick nyss in på fb, och hade 10 i inkorgen bara från filippinare alltså som bor i filippinerna. kan dte bli bättre? :D

iaf aerbocs idag, och kursen verkar as nice.
sedan hände väl inte så mkt i skolan. ända nya var kulturhistoria...
efter skolan blev det shopping med yongen, var kvar där inne mer än en timme.. haha men han älskar mig. dock hittade jag bara en kjol, och jag har redan tre såna. fast i andra färger då.

nu måste jag dra fort somfan. min LILLAsyster sa att jag bara fick ha datan högst en halvtimme. och snäll som jag är, lyssnar väl på henne.. juste, imon börjar dansen i skolan också, så dans hela dagen. niiiiiiiiice.
nu ska jag måla naglarna, om jag kommer ihåg det efter jag lyft mitt feta arsle från denna stol.

sean kingston-replay <3333333


puuuuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0