fest hos malin

igår blev det party hos älskade malin, började med att alla tjejer samlades och käka tacos, mysigt mysigt. sedan ringde ju velvet, och då kom jag på att jag glömt hennes dricka hemma hos mig, så vi fick lov att cykla hem igen och sen tillbaka till festen.
efter ett tag så började killarna rulla in. vi hälsade på alla killarna som kom in, sen så hette en killa howardd och frågade mig om jag kände en som heter jonathan, som bor typ vid gbg. och jag fick ju världens panik och började skrika. HAHAH
var så jävla sjukt att dom typ kände varann. helt galet. liksom, hur ofta händer det liksom? aja så det var kul iaf :)

sen blev det lite kaos, tjaffs, securitas kom, men det var väldigt kul ändå faktiskt. allting löste ju sig tillslut.
vid halv två kanske så cyklade victor och simon med mig hem. sen sovdags! jag tog inga bilder igår för jag orkade inte ta upp kameran från väskan... men så kan det va

nu måste jag skynda mig och packa osv. sen ska jag på kalas hos farmor. för kusin karro fyller år idag! så idag blir det tårta <3

hoppas på att få träffa denna söta kusinen idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0