filippinerna period

fan, har inte ens öppnat böckerna eller kommit ifrån datan.
just nu är jag i en sån stor "sakna filippinerna" period. jag längtar ju alltid dit, men ibland har jag en sån extrem längtan. och så har jag nu!

lägger in massa låtar från fillippinerna, filippinska låtar. låtar som påminns om filippinerna. allt handlar om filippinerna nu. jag kan kolla på en bild och sen börja gråta på en gång.. men det gör mig absolut ingenting!
okej, lite jobbigt äre väl när det går före allting annat. men det äre fan värt! att vara filippinsk och kunna få ha släktingar där/vara där är det bästa som har hänt/hända i mitt liv! thats my point of view

jag är så jäkla stolt och glad att vara filippinsk så det är helt sjukt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0