saknar

har kollat igenom facebook om massa filippinare. lite videoklipp och sånt som dom lagt in. helt sjukt vad jag blev och längta hem! kände att tårarna ville spruta ut. men jag höll dom inne, visste att jag skulle kunna gråta i flera timmar annars.
jag måste säga att vi filippinare är så jäkla sköna, på sättet alltså! jag älskar det och jag älskar oss!

vill kolla på bilder när vi var där förra året, och 2007. men då vet jag att jag inte kommer kunna hålla mig för gråt!
egentligen är det verkligen inte långt kvar alls tills jag åker hem igen. men skolan bekymrar mig så det känns som att jag inte vill tänka på att vi åker dit. nog om det nu!

kalas idag som sagt, mysigt och roligt som vanligt!
tårta i massor, sedan bk på vägen hem. aldrig känt mig så fet. men imon börjar allvaret, aerobics två ggr i evckan på lugnet. dans i skolan tre ggr i veckan. och sen dans två ggr i evckan på fritiden. så det blir en hel del träning. så det känns bra.
nu ska jag duscha och sedan sova! godnatt sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0