sexy bitch

är så jävla trött och mätt. fikade idag i skolan. eller vi gömde oss i ett litet rum sen så fikade vi med alla dansare. åt som en jävla kossa, så nu mår jag illa. träffade en efterlängtad victor idag också, riktigt kul att träffa dig. chillade här hemma ett tag. tog lite bilder igår och idag med mobilen, men min mobiil är fitttig igen! så det funkar inte att lägga in dom!

aja nu ska jag kanske sova, om inte malin kommer då. pratade i telefon till tre inatt, med en viss tönt jonathan! så idag är jag skapligt trött! men skönt med sovmorgon till klockan ett imon!
juste, jag ska bli bättre med uppdateringen. och jag ska lägga in och skriva lite om kryssningen, när det blir har jag ingen aning om. godnatt.


Kommentarer
Postat av: cattis - foto&vardag

hihi taaaaaack :D

2009-08-19 @ 20:17:32
URL: http://ccattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0