boat trip

jag orkar inte blogga, men skiver bara lite kort om idag.
eller bilder får förklara ist.
runn torsång älven, michelle tappa en del av cattis systemkamera i älven, goodbye to you! HAHAH
sen tappa jag ner cattis sko, hahaha så komiskt. sen fika, mys, flytta till mamma, äta makrill!

det kommer mer bilder imon!

juste, igår var en av dom roligaste kvällarna på länge.
jonas kom vid halv tolv, spelade lite tv ps3 osv med cattis & michelle. vid halv tre åkte jonas hem,  sedan var det bara bus & skratt med cattis och michelle. HAH
nu ska jag lägga mig strax, vakna innan ett idag ;o kan ni fatta.
så imon ska jag sova länge! fast juste, massa filippinare kommer hem till oss och ska äta imon.
då blir det inte tyst! tur att jag har mina öronpopppar.
hörs imon och sov så gott.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0