första gången

idag som jag körde gokart och även bil.
när jag satte mig i gokarten så kände jag hur mkt hjärta dunkade i 10000.
var så jäkla nervös, nästan lika nervös som jag var innan jag skulle åka balder första gången.
men det gick hetl okej faktiskt, dock körde jag sämst och kom sist, men det gjrode ingenting.
efter det åkte vi till romme och käka glass. MUMMA

sen åkte vi till rommetrav och där fick jag köra bil för första gången i mitt liv också.
det gick riktigt förvänandsvärt bra faktiskt :D
nu ska vi göra sallad, ska äta hamburgare idag. ännu mer mumma, sen ska vi nog fiska ikv också :D
ska sen iaf först kolla på dans filmen STOMP THE YARD. sen får vi se om jag och cattis ska dansa lite också, får se hur mycket klockan blir. ska ju upp och jobba imon också, har ALDRIG vart så opepp!
bilder från idag kommer imon eller ngt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0