liseberg imon

har världens stressigaste dag.
kupolen köpa in lite saker, färga syrrans hår. och skit snyggt blev det. tack vare mig!
bio harry potter, som faktiskt var riktigt bra! duscha tre ggr, hårinpacking osv. valt kläder nyss ockås. jag kan aldrig bestämma mig. men nu äre klart!

upp fem imon!!!!!!!!! ska samlas kvart i, sen kommer nog jag somna ett inatt också, så inte bire många timmar att sova inte! men ska försöka sova hela vägen imon,  men får se hur det kommer gå med en buss full med filippinare. och ni vet ju hur mkt dom kan tjabbla på.
måste fixa lite musik till mobilen nu också, och packa. och klockan är redan kvart i tolv. jag skulle lägga mig senast tio! men mina planeringar är inte så bra! nu måste jag kila göteborg väntar!!!!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0