paris hilton ny new BFF

heltokej snygg och porriga paris hilton
paris_hilton_03.jpg

nu ska jag kolla på detta patetiska program. men det är bra tycker jag!
när jag första gången såg reklamen om "den rätte för rosing" så ville jag bara spy, SÅ PATETISKT.
men efter första avsnittet var jag besatt.
nu likadant med detta.
efter detta ska jag ta en lång skön dusch, efter det ringa papsi, och sedan försöka sova absolut senast klockan elva!
upp redan klockan 10:05 imon ju!
gonatt allihopa, hoppas att ni inte drömmer hemska mardrömmar om MJ som jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0