shoes



detta är dom skorna som jag ska ha på brölloppet.
dock kommer dom inte synas under den låååååånga klänningen som jag ska ha. iofs var det därför jag skulle köpa nya klackskor med riktig hög klack, eftersom att jag redan har tusen andra klackskor. inte ville jag köpa såna skor heller, som hela sverige har. och man vill ju inte se ut & ha likadant som alla andra. men nu får jag göra det ändå. efter falun blev det donken också mumma! sen lånade JAG TVÅ BÖCKER PÅ BIBLIOTEKET! japp ni läste rätt. therese pearly jane karlsson ska läsa en bok. jag är lika förvånad som ni. men är faktiskt stolt över mig :)))) vi hyrde filmen "säg att du älskar mig " också jag grät idag faktiskt. det har jag aldrig gjort innan för den filmen.

nu ska det komma gäster hit som mamma bjöd på middag. hon träffade dom på stan igår, i en affär helt random. så nu är dom bjudna på middag helt plötsligt, så det ska bli kul :) det blir grillat ikv igen. men det är gott så klagar inte. får se om jag skriver mer ikv. ha en nice kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0