älven

gårdagen var nice. började morgonen med att bli väckt igen. men denna gång inte av min mobil som ringde. utan en hund som sprang runt i huset. var hundvakt åt elis, visst gjorde jag inte så mycket, men klappa honom lite iaf :) det blev pizza igår också, jag som ska vara nyttig. men det går inte så bra. michelle hade elias markus & josefin här hemma också, så umgicks lite med dom.  sedan köpte pappa pizza till oss alla också, det var gulligt tycker jag. så vi alla sex satt ute på altanen och feta oss, men kul var det.

efter ett tag kom velvet och victor, vi stack nästan direkt till älven eftersom att det var fest där. där hade någon tänt på en fotölj, kanske inte det smartaste direkt. det var väl rätt så mycket folk. men satt mest framför elden så jag inte skulle frysa fittan av mig. träffa även lite nytt folk, så det var kul. sen träffa jag folk som jag inte träffat på hur länge som helst, så det var ännu roligare. är så glad att jag vet vilka vänner jag kan lita på, och vilka vänner man alltid har där <3
vid halv ett stack jag, victor, viktor, simon, felix & robert till max och käka, satt där ett tag. sen var det bara att cykla hem.

idag gick jag upp tidigt tidigt, klockan var kvart i elva. skynda sig och äta frulle, havregrnsgröt. bättre än vattenmeloner och rabarberpaj med glass som förra veckan.  sen fixa sig och åka till rättvik där det var dop för kusinbarnet tuva.
slänger in en bild på mig och sötkusin elias!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0