ett år sen idag

idag har jag jobbat igen, körde inte hel dag. men pengarna rullar in riktigt bra, är helt slut efter två dagars jobb.
nu ikv blev det nyss film och lite drickande med mamma syster & tonkan.
och sedan filmen "i taket lyser stjärnorna" den var väl inte lika bra som jag förväntat mig, dock kan det bero på att mamma satt & och pratade hela filmen... imorgon är det midsommarafton, första midsommaren jag firar på två år nu.
ska väl bli kul tycker jag, tråkigt att inte farmor blir med bara! men ska vara med familjen och släkten ngn km utanför torsång, så får se om man drar dit till själva torsång sen.. beror på vädret. och sedan är ju sverige matchen imon, inte missa!

idag var det ett år sen som vi åkte från borlänge till arlanda, och sedan vidare till filippinerna. tycker att detta året gått så jävla fort, fattar inte att det redan var ett år sen jag satt på ett flygplan påväg hem till filippinerna.
ska väl egentligen vara "positiv" som min syster säger och se framemot en svennesommar. FUCK NO. har försökt jag svär. menmen sommaren har inte ens börjat, så vet inte än om det kommer bli kul eller ej! men får hoppas på det iaf.

justeeeee, drömde om världens sjukaste dröm inatt igen, jag kusin pojkvän bög farfar, skrev det vara för att komma ihåg som sagt. nu ska jag sova strax, upp tidigt imon igen.
pappa kommer vid tolv, upp ELVA!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0