FEST!!!!

förlåt för den dåliga uppdateringen.  men har haft fullt upp,  ja i måndags träffade jag sara, sedan towe och elin, vi åkte in till kupolen och var där ett tag, sedan inte så mycket mer.
i tisdags kom mammas kompis från new york, sist vi träffa personen från för 8 år sen så var det en kille , men i tisdags när vi träffa hon/han så var det en tjej. men det var riktigt kul att träffa hon.

party igår!!!! (onsdag) förfest hos jonna, så jävla kul. galet och mycket nice folk! drog till hagafesten vid elva, och där inne sög det pungkula. betala 100 jävla spänn utanför, men dock var det inte värt det. men tack anton för att du fixa in oss.
drog hem vid två, stack till donken som inte var öppet, fyfan vad sur jag var. jävla cp kille.

gick ist till centrum grillen och käka, malin emisha & filip skulle sova hemma hos mig, så det var bara att vandra hem. kom hem innan halv fyra någon gång. sen var det bara att sova.
bandage nu på foten, vems fel kan det vara då filip?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0