fridaaaaaayyyy

fredag idag, kändes faktiskt skönt att gå till skolan idag eftersom att jag inte gick igår. men var trött somfan, och ville helst ligga kvar i min mysiga säng, men solen lyste in i mitt rum så det var bara att klä på sig och åka till skolan. HAHHAHAHHA juste på direkt bussen till skolan i morse, så satt jag längst bak i mitten med filip. sen så när bussen kör så åker mitt säte iväg och går sönder, så jag flyger ner och ramlar i bussen. HAHAHA så himla fult, men ja folket på bussen fick sig ett gott skratt iaf :D

kom till skolan, var ingen riktig lektion? så jag emisha johanna & louise satte oss ute i solen och stekte, sen så stack jag och emisha in till stan och shoppa lite, eftersom att vi hade 3-4 timmars hål. så nu har jag typ första lektionen för idag, och sitter inne i datasalen och kikar runt på fb och bloggar. inte sån seriös lektion detta heller.
får se om jag hinner uppdatera mer ikv, det visar sig. vill ju inte sitta inne nu när det är så himla fint väder ute.
PUSSS PEARLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0