gymmet

vaknade igår efter 13 timmars sömn ungefär, käka frulle klädde på mig, gick ungefär 5 km och sen till pappa. sprang sedan kanske i en halvtimme, sen tillbaka till mamma.
efter någon timme åkte jag och jonna till gymmet, gyma i en och en halvtimme ungefär, sendan basta. juste, vi höll på att bli inlåsta på friskis! som tur var så hade han som låser lokalen fått för sig att kolla en extra gång om någon var kvar, och där satt vi! tur som fan, annars hade larmet gått om vi hade rört oss, haha sega som vi är liksom...

vi drog hem till mig, och åt mammas GODA mat, fan vad vi åt. och jonna fick äta alldeles nya vårrullar!!!! efter det så fixade vi oss lite, och stack till cozmoz parken där det var någon musikfest. SÄMSTA JAG VART PÅ! så vi drog vidare till en annan ehm fest.. haha! vi drog vidare och slutade kvällen hemma hos matilda. det var iaf en nice kväll tillslut. vid halv två gick jag och jonna hem till mamma och somna nästan på en gång.

vakna idag med jonna. käka frulle, sen var det att klä på sig direkt och sen gå ut och gå runt älven med mamma och tony, och sen någon km till, och sedan ta en lite jogging tur idag igen.
men nu ska jag duscha och sedan fixa mig. puss pearly

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan. Kolla in mitt senaste inlägg. Vem tycker du är snyggast av hetingarna? Kram ♥

2009-06-13 @ 19:35:23
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0