jobbaaaaaaa

drömde världens sjukaste dröm inatt, och ni som känner mig vet ju vilka sjuka drömmar jag kan ha, men denna var verkligen galen. för att jag ska komma ihåg detta om några månader om jag läser detta så måste jag skriva ( fyra st, vjem) hahah.

var på behandlingen idag också, gick helt okej faktiskt, har fortfarande tre veckor till att bestämma mig hur jag ska göra. så det känns bra.
på vägen hem träffa jag ylva på stan somm sålde jorggubbar, stod där ett tag med hon, träffa sedan victor, och vandra vidare hem till mig, åt frukost: ris med stekt makrill denna gång och lax igen.
victor duscha håret på mig, orka inte göra det själv :)
sedan kom velvet och vi började jobba, var förbi älskling farmor idag också, känner att jag vill vara där hela tiden nu!
sedan stanna jag och victor till i en lekpark och lekte, hahah fyfan vad kul. älska lekparker.
middagen blev iaf en god fet kebabtallrik.
och nu kvällisen blev jordgubbar med glass & sugar!! sedan en bit cocosnöt.
imon blir det jobb igen, kommer vara helt slut, men det äre värt sen.
godnatt puss & love / pearly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0