överraskning!!!!

jahapp, imon ska jag och michelle få en överraskning av mamma och tony tydligen. eller ska åka iväg vid tio, och vara där vid tolv? och kanske sova över.
åka bil i några timmar med ögonbindel hela vägen, har själv faktiskt ingen aning om vad som ska hända. men nog är jag riktigt nyfiken :D
får hoppas att det inte är ngt kasst som mamma hittat på, haha!
får se om hon lyckas avslöja vad det är innan vi redan har åkt. skulle inte förvåna mig ett skit etersom att hon nyss sa; gumman kan du kolla vad det blir för väder i....... ? HAHA så kass, men hon hann tänka denna gång.
 nu ska jag sova, eftersom att vi ska iväg tio ;o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0