party like a rockstar

igår blev det fest igen, skolavslutning och studenten i falun.
festen var hos miranda, börja med oss brudar i klassen, var riktigt kul faktiskt. körde "jag har aldrig"  som vanligt, var lika kul som vanligt, alltid kul när man får reda på vad andra gjort och inte.
vid elva började festen typ dö ut, sedan hade vi olika alternativ och fester vi skulle dra till, basse, en i slätta eller en i bjurs?
men ist blev det inget av dom. och vi gjorde om festen här ist.
vid tolv rullade killarna in, klart blev festen mycket roligare.
kan säga att jag hade en as rolig kväll. och det är ju alltid kul att festa med massa nytt folk.
festen var igång ända till tre-fyra? men sista timmen var chill med massa prat.
efter fyra drog dom sista hem.  jag mathilda ellinor & jonna satte igång med städandet & laga mat!
vid fem ngn gång hade vi diskat klart och plockat bort det mesta iaf. då var det bara att sova i en och en halvtimme, och sedan ta bussen hem till blge som gick kvart över sju.

fyra st var vi som delade en 90 säng. men det gick bra, trångt och mysigt.
klockan blev sju, dags att springa till bussen i regnet med högklackat. ringa till pappa som redan började en 40års fest halv åtta på morgonen ändå till imorgon. hoppas att du har det kul nu, och inte blir för full :)
jag och ellinor tog bussen till färjegårdarna, jag erbjöd sovplats hos mig. kom hem kvart över åtta , somna vid nio och vakna vid två ngn gång. då hade ellinor redan åkt. så tack miranda för en skit kul fest!
idag har jag bara vart allmänt seg, sovit lyssnat på musik ätit och suttit vid datan.
ska strax sova, klockan är inte 23 än, men ska förmodligen upp och jobba imon..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

yeah! :D (Y)

2009-06-14 @ 13:46:58
Postat av: Anonym

party :D

2009-06-14 @ 18:53:22
URL: http://pearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0