soltorgsfest

yes det blev party igår kväll, hade bestämt långt innan att jag inte skulle dra på fest, var så himla trött igår hela dagen, myste först med velvet igår igen, sedan somna jag och sov i två timmar, vakna 8 halv 9, malin kom till mig. vid halv tio efter allt tjat så bestämde jag mig för att gå på soltorgsfesten.
det blev en riktig jävla stressig kväll. fixa mig fixa kläder på 10 min?! ja då kan ni ju gissa hur jag såg ut... hade ju sovit i två timmar innan också!

kom iaf fram till stan, jag ville inte alls in på festen & jag var sur. hade ju ingen biljett så var helt säker på att jag inte skulle komma in. men tack vare kickan och nick? så fixa dom in mig gratis. så jävla nice! TACK
kom in men vakterna tog tag i mig, sen flamingo ägaren, stod och prata lite med honom. blev lite tjaffs kanske, men jag lyckades övertala honom, så det ordna sig tillslut :D :D :D
så nu ångrar jag verkligen inte att jag stanna hemma. hade så galet jävla kul, kändes galet bra eftersom att hagafesten förra veckan sög, men soltorgfesterna slår ingen.
massa massa massa nice folk, och vilket röjj :D
haha kvällen kommer man få höra om många grr till.
längtar redan till nästa som är i höst!

vad har jag mer och skriva om, jag har iaf vart duktig och tränat varje dag. sprungit och gått flera kilometer. sen ätit maaaaaassa frukt. MUMMA i love it.
vattenmelon, honungsmelon, annanas, jordgubbar vindruvor, plommon, & apelsin. kan det vara godare än godis? nu ska jag sova lite innan jag somnar vid datan, kom ju hem halv två inatt, och somna typ tre. så jag är galet trött.
PUSS PEARLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0