sommarlov


skolavslutning i åttan

visst såg jag väl lite tjockis ut? :)

skolavslutning förra året. nian


yes, nu har jag också fått sommarlov ÄNTLIGEN. bara en vecka senare än alla andra. sen suger det hårt att vädret är så kasst. får ingen sommarlovskänsla..
igårkväll kom victor förbi och joina mig och pappa när vi kolla på fotboll, sverige vann mot malta!!!!! riktigt nice, hoppas att dom kommer vidare till vm. och jag älskar kim källström <3
efter det satte vi oss vid datan och kolla runt massa, sen kom michelle hem från tunaå där det hade varit fest, men michelle var nykter. och jag var en stolt storasyster.
vid elva joina jag och victor michelle, och åt mackor och myste, satt i köket och skratta massa massa. dock skatta michelle och victor mer än mig, för att jag inte fattade någonting? :(
haha men det var kul ändå. efter tolv åkte virreboii hem och jag fick äntligen sova.

idag var det cabare i skolan, tyckte inte att den var lika bra som i vintras, var typ inge alls dans så det var tråkigt.
ikv bire att dra till falun somsagt. får se om jag uppdaterar ikv.
nu ska jag SOOOVA och somna till världens bästa musik. puss på länge

Kommentarer
Postat av: michelle

men de är för att du är den osmartaste av oss tre och för att victor har sämst humor & jag har bäst! :D

2009-06-16 @ 12:45:34
URL: http://mmmich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0