tisdag

nej det blev inge jobb idag heller, surt? kan jag lova!
gick upp och åt frukost, även idag röktmakrill med ris, och även lax
sedan blev det stan och fika med mamma och syster, åt en av dom godaste bullarna någonsin, mmmmmmmmmmm
sen hem och ladda ner musik , love it
och sen blev det blev middag, köttbullar med makaroner och grönsaker, lite omväxling tyckte mamma.
och sedan blev det ännu rökt makrill med ris till kvällis <3

skulle hyra i taket lyser stjärnorna med mami, men fittfilmen var typ borta eller ngt, så det blev ingenting.
nu ska jag sova strax, eftersom det blir jobb imon, och jeppe kommer redan halv åtta imorgon!
sen halv tolv ska jag på behandlingen också, hade totalt glömt bort det, och jag är redan nervös!
efter det bire jobb hela dagen. äntligen lite cash!
hörs imon. puss & love / pearlyjane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0