konfirmation

min älskade lilla syster hade konf idag. var riktigt kul faktiskt, kul att få träffa alla släktingar igen, två år sen sist, och då var det min konf. så kul att så många kunde komma också, ungefär 30 st pers blev vi. så i kyrkan tog vi upp hela tre rader, så det var kul. min syster fick ju massa fina presenter och pengar, 5700 fick hon. fast jag fick 5800 enligt mamma, så en hundring mer fick jag :D

sen har jag även ont i magen, som jag haft sen ELVA I MORSE. satans jävla mensvärk! spydde nästan i kyrkan först, men gick över. sen har man ätit för ett helt år idag också. kanske därför jag fortfarande har ont? nu suger det hängpung också för att jag har ont i magen, och för att dom redan åkt, och för att helgen är slut. men får ju längta tills nästa söndag ist, och sommaren när vi kommer igen!
sis and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0