do you remember?

som sagt var jag uppe vid elva idag, tog en fet dusch och satte mig sen på bussen till falun. där väntade sötsara. vi hittade faktiskt en perfekt klänning till en av våra danser på lördag. så det var skönt.
tog sedan bussen till kupolen, och fick då sällskap av aj. på kupolen hitta jag ett par lackleggings, örhängen och halsband. sedan blev det dönken. IGEN! det sjuka med allt detta är att jag alltid provar bara slimkläder och rosa/persika färgade kläder. på exakt allt! men idag kom jag hem med bara svart ;O och EJ TAJT

juste, stötte typ på två filippinska killar som mamma skämde ut mig för idag. but that's how she is!
anyway, jag känner mig ganska lycklig idag! fast det är söndag ;O
kanske är det för att jag shoppat, fast dock är ju mina pengar slut. men sen så är det säsongspremiär på GOSSIP GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!! och one tree hill innan. gilla gilla.
dock jag har mitt plugg kvar.

nu ska jag ta och käka lite, sedan förbereda mig för en mysig kväll framför tvn! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0