framme

nu är vi äntligen i grimsås!

igår kväll somnade jag sent.
gick ju och la mig efter nattinlägget efter två ngn gång.
sen vakna jag igen tjugo i tre, då kom mamma & 9 st till hem efter krogen. jag gick upp. medans dom forsatte att dricka och äta. haha så fulla alla var, och spec mamma, så söt. men det var kul! gick och la mig halv fyra sen.

idag har vi  bara åkt bil. så jäääääääääääkla skönt att vara här igen. hemma bra, men borta bäst. som jag tycker!

som sagt, festen igår var riktigt kul.
jag & sara dansa typ helt fel på båda danserna, hahah så lyckat. mycket mat & fika blev det.
syster & cattis sjöng bra. jenna också!
på kvällen var halva gruppen hemma hos mig och chilla med sis & kusin. och vi hade riktigt kul.

aja nu ska jag sova, i need it.

två gamla bilder när vi var här i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0