kommer inte på någon kommentar

jag har så jävla ont i huvudet.
tredje dagen irad nu. blir och tänka så mycket med allt plugg & sånt. förjävligt fan.
JUSTE, såg en gubbe bli påkörd i falun idag. på östra hamngatan. men allt gick så fort.
han var typ gammal men han klarade sig & det gick bra, som tur var!

idag har jag bara chillat med AJ & johanna, sedan josefin också. blev kupolen en snabbis & sedan dansstudion. sen bussen hem.
HAHAHA juste, jonathan sitter ensam på teatern i gbg. fick lov att skriva det. haha

dansen i skolan idag var nice också. skönt med modernt ibland!
jag & glad & jag längtar till lördag :D breaaaaaaaaakdance
imon ska vi kolla på flamenco i blge med klassen & våran flamenco lärare. får hoppas att det är kul.
sen bire nog fest?!  :D

nu lär jag duscha och sen sova. men nice med sovmorgon!
pusssssssss


i remember this pic

Kommentarer
Postat av: nathalie och emma

det ska vi absolut göra :D nåt speciellt du vill ha tips på? =)hih

2009-10-01 @ 22:39:17
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/
Postat av: Nelly

Fin bild :D



Ohh jag dansar jag med gjort sen jag var liten och lärde mig att gå ;D

jag har till och med dansa balett som var en av mina första danser sen blev det , salsa,flamingo,rumba,Disco,Hiphop,Street,Newstyle ,och nu dansar jag med Ragga:D

2009-10-02 @ 10:29:14
URL: http://niwy.blogg.se/
Postat av: IDA<3

www.idassson.blogg.se

www.idassson.blogg.se

www.idassson.blogg.se

www.idassson.blogg.se



ska ha fråge stund (A) fråga vad du vill (A)<33

2009-10-02 @ 14:09:30
URL: http://idassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0