mycket på gång nu

förlåt för dålig upptatering igen, men har haft fullt upp.

igår var jag äntligen hos sjukgymnasten.. har tydligen någon blödning och sträckning i en muskel i rumpan typ.
felet är att jag är för överrörlig i höfterna alltså "för vig", så mina muskler är inte starka nog för det haha. klena lilla jag!
så jag ska få boka tid hos massörer som ska massera mig då, sedan få en person som ska hjälpa mig och gymma och så :D fet nice

på eftermiddagen blev det kupolen och sedan dans med sara! en vecka till filippinska festen idag!
på kvällen blev det idol med AJ. haha sedan gjorde jag olika frisyrer med AJ hår. bilder kommer!
vid halv tolv drog han, och vid tolv kom felix på besök.

idag har jag dansat, eller typ iaf. och nu sitter jag & försöker plugga. har så JÄVLA MYCKET PLUGG just nu. så vill bara skjuta mig själv. men nu ska jag fortsätta att försöka plugga, denna fina lördagskväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0