nu är det bara att åka



jaaaaaman, nu är allting klart! lämnade in ledighetsansökans lappen idag, såååååå jävla skönt så nu är det bara att åka hem till filippinerna!
minuset är väl att jag inte får något studiebidrag i december, men det gör inte ett skit! :) 1050 hit och dit liksom.

btw, jag hoppas på gud att malta vinner mot portugal på onsdag med typ, 100-0? det gör ni med hoppas jag :)
men ska iaf ändå bli kul att åka till råsunda på onsdag och kolla på sverige-albanien.

sitter här nu och försöker fixa in en tid då jag ska fixa naglarna... men
har så jävla mycket på schemat nu, så jag vill dö en vecka eller två..

nu ska jag chilla satan och lyssna på min sköna musik <3




Kommentarer
Postat av: kusin

JAG SKA GÖRA DINA NAGLAR PUCKO!!!!

2009-10-15 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0