råsunda imorgon

imorgon är det onsdag. det betyder balett historia & aerobics som lektioner. först gymma och sedan bada på aerobicen, om jag hinner. efter det bire att åka direkt till råsunda och kolla på sverige-albanien.
jag pappa syster farbror & victor!
matchen är väl inte världens spännande match. men det är ALLTID kul att kolla på landskamper.
känslan att vara där är så jävla nice!

ikv har jag tränat dans med sara också. och nu är det bara en & en halv vecka kvar till festen. och vi kan inte ens EN dans än.. haha men det blir nog bra tillslut.

nu ska jag plugga packa & duscha.  hahah juste, jag ska också gå in på bdb ;O sist jag var inne var 8 JULI. och det var ju ett tag sen.

bild på mig & victor skolavslutningen i nian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0