9/12-14/1

helt galet! efter allt skit som har hänt i helgen, och allt skit som är just nu. så händer absolut världens bästa sak!!! min syster smsa mig och skrev" :D :D jag har ngt som kan muntra upp dig! :D
och egentligen så skulle jag ha legat och storbölat ännu mer. och michelle hade sagt till mamma innan " tur att jag åker bort när therese kommer ligga och gråta hela kvällen" men nejnej. det behövde jag faktiskt inte! så det är dagens FETA plus! och min syster är så nöjd!

annars har dagen varit skit. härligt med dansen idag, provade på både street nivå 3 & 4. inte bestämt mig än på vilken jag ska gå. juste, i morse på individuella så körde vi BODY PUMP på må bättre. fan det jobbigaste jag varit med om. jag och armträning är ingen bra kombination. så imon kommer jag inte ens kunna lyfta en penna eller ngt.

ska sova strax, bara kika runt lite på datan och sen packa danskläder. good night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0