damn what a night

yes. kvällen började med förfest hos någon alex, tror jag det var. riktigt kul faktiskt. och jag fick äntligen dricka mina älskade baccardi breezer från danmark! dock drack felix och alex upp den godaste. men det var kul ändå.
vi började gå mot stan efter ett tag. och då fick jag äntligen träffa min saknade robert! så jäkla kul att få träffa han igen!! och kul hade vi! sedan blev det lite grejjs,

hm. sen tänker jag inte berätta vad som hände.. efter det var klockan typ halv elva. och då gick jag in på själva festivalområdet. men då började det spöregna.. hittade sedan på johanna och jossan. men dom stack hem, så tillbringade sista timmen med boysen!
kom hem till blge, chilla med liza och någon johanna på centrum grillen. sedan nästa nattbuss hem halvtvå.
hela kvällen var galen! men det var nice. det kommer mer bilder sen, lägger upp några nu. sedan kommer bilderna från soltorgsfesten upp också!

nu ska jag skynda mig och packa. sedan ska jag.. nej det tänker jag hålla hemligt, iaf en så länge :) iiiiiiiiih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0