det suger, jag svär

breakdance idag som sagt. hann precis värma upp sen gick det inge mer. jag har då varit skadad mellan svanken & rumpan i två veckor nu, men inte gjort något åt det. sen har det alltid blivit värre när jag dansat. men aldrig vågat kollat upp det, sen idag på dansen tog det stopp. så nu kan jag varken gå sitta dansa eller röra på mig.
walla det suger! pappa tror att jag kanske har disbrock, bisdrock eller ngt? haha

så idag har jag legat i soffan på ett helt sjukt konstigt sätt, och sen bara fetat i mig godis. har ju dock inget annat för mig. både pappa och michelle är borta ikv/natt. skit kul verkligen. det suger nästan lika hårt, jag svär!
fast har ätit grillat idag. så det var nice!





Kommentarer
Postat av: JULIAS D60

sv: Det blev ingen :( :P ♥

2009-09-27 @ 00:07:13
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

sv: sov framför tvn haha! ;D

2009-09-27 @ 01:15:55
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0