r.i.p

var nere och tvättade bort mitt smink & hörde min syster skrika rakt ut! jag sprang upp och såg henne gråtandes skrikandes & skakandes! hon var helt hysterisk. varför hon var som hon var, va för att MCFLY antagligen kommer till sverige den 7 november. hennes största dröm gick i uppfyllelse, så förstår hennes lycka :D
iaf så ska jag lätt med dit och kolla på dom. jag har faktitskt också lyssnat på deras musik. kan faktiskt lyssna på annat än bara hip hop rnb & reggaeton

idag hade vi afrikansk power dance på aerobicen, var riktigt kul. men har så jäävla ont, men vågar inte gå och kolla upp det. JUSTE baletten idag för mig, var ett fiasko... annars har det inte hänt så mycket mer. eller var & hälsade på jehovas vittnen idag också.
kom hem, fick en fet good smoothie av min syster.

juste, idag åkte min mobil in på lagning igen 7-8 gånger? fått en ny två ggr också.
iaf så berättade pappa att dom ska skrota den! ;o min älskade lila mobil. hugg i hjärtat där :'/ så funderar på att köpa den nya rosa sony erisccon!

aja nu bire efterlyst! jag är helt inne i allt detta med lindas försvinnande!
hejdå




Kommentarer
Postat av: HERMELIN

hej igen ! Haha det är lugnt, fråga på bara !



Jag tycker att mobilen är jätte bra faktiskt, och den har inte gått sönder eller nånting än för mej, och jag har ändå råkat tappa den och så flera gånger.



Hade också en annan sonyericsson förut, som jag ändå var rätt försiktig med, och den gick sönder hela tiden.



Men den här tycker faktiskt jag är jätte bra :D



Fråga gärna om det är nått mer du vill veta om den ;)

2009-09-23 @ 21:41:03
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, dagen har varit bra och din? :D

2009-09-23 @ 21:58:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Nja, jag bor i Hillerstorp men går i skola i Gislaved. :D Är du ifrån Gislaved eller? :)

2009-09-23 @ 21:58:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: HERMELIN

okej :)

njaa , tror tyvärr det bara är en 3 mobil :P

2009-09-23 @ 22:06:40
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin du är :)

2009-09-24 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0