meet me at the hotel

alla vet väl om att jay-z är i landet, och ikv kommer han vara på klubben Rose i sthlm! jag kan inte fatta att han är på en klub i sthlm, medans jag sitter hemma framför idol?!

aja, skolfoto imon vårt tema är jaaa, haha speciellt? vi har haft många kassa förslag, men slutar med detta. temat får bli hemligt tills imon?
det sköna med gymnasiet är ju att man inte längre behöver klä upp sig snygg till skolfotot och sen vara seriös.  nice somfan tycker jag!

nu ska jag duscha strax och göra lite hårinpackning igen. juste, berättade jag att jag spaade i tisdags?
hårinpackning, ansiktspeeling, ansiktsinpaktning & body peeling. plus makikyr också. sen ljus, badsalt och hela köret riktigt nice! var ju nästan en månad sen jag gjorde det sist!

ah en till sak, det är bekräftat att det är lindas kropp som är hittad!jag blir så sur! och en till sak, pappa kom precis hem från sthlm med biljetterna till sverige-albanien. så nu är jag & michelle glada på pappa :D :D haidoo




Kommentarer
Postat av: jahwanna

sv:

hipp hopp och rnb mäst :)

2009-09-24 @ 21:11:58
URL: http://berightthere.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

ehheh klart du har =) en fråga kollar du på the hills och the city=)

2009-09-24 @ 21:19:04
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0