fucking förkylning

igårkväll blev det hemmakväll hos mig igen. jag filip sara low & johanna. vi gjorde inte så mycket mer än att äta mammas mat. var väl ganska mys.
somnade med en kliande hals och snor i näsan.

vaknade halv fyra av att en full främmande fyllo satt i vårt vardagsrum. medans mamma & tonkan försökte få ut honom.. haha jag låg livrädd i min säng. men det gick bra. lite komiskt nu när jag vet vem killen är. HAHAH ni vet också vem det är...

iaf jag vaknade igen halv ett av att min hals hade skit ont, och min näsa var proppad. inte så nice! vill verkligen inte bli sjuk nu!!!! nu måste jag fixa mig & packa, sedan dra mig mot marknaden en snabbis.

ni kommer väl ihåg att hon är snyggast?


Kommentarer
Postat av: thilldej

fan va shyssta byxor :D

2009-09-21 @ 22:18:46
URL: http://thilldej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0