IDOOOOOOOL

GALET GALET GALET, jag johanna malin & tvillingarna var med på idol flera flera ggr. bla när vi kramade peter jhide, när vi dansa i kön till right round, när den första gick vidare, och sen när ngn åkte ut, och då skulle vi buaa. sedan massa mer ggr rakt framför kameran. ska leta upp på tv4 när man såg oss alla ggr. jag är helt uppspelt! fan vad kul det var!
haha kissies bror peter var ju med han som spelade gitarr och åkkte ut.. och vi stod ju bredvid han i kön, och han som verkade så säker på att han skulle komma vidare..

iaf, det var en av dom galnaste sakerna jag gjort. glömmer aldrig! <3


Kommentarer
Postat av: Karro

Sjöng du?

2009-09-09 @ 18:24:47
Postat av: mändi

niceeeeeeeee!

2009-09-13 @ 12:33:16
URL: http://sveedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0