musiiiiiiiic

har ätit grillat fyra dagar i rad nu, tröttnar aldrig så jävla gott! har precis laddat ner massa musik igen. I LOVE MUSIC. och visst har jag för jävla bra musik smak? hip hop rnb & reggaeton. det finns inget bättre!

min älskade gay kompis var här idag också :D
HAHA idag när vi kollar på made;

yongen- han va snygg
jag- vem då, han? :D
yongen-NEJ
jag- nej juste, du gillar inte niggas
yongen- nej man ser inte k*ken
HAHAHHAHA



vet att denna sista låten är ett år gammal.. men fortfarande sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; ja, min mamma o min syster är också sjuk:/

2009-09-14 @ 18:27:31
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: ebba

sv; jag tror inte att jag har det, för vissa säger att man mår illa och har ont i kroppen också:o xd

2009-09-14 @ 19:02:10
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0