fredag

vaknade inatt av att jag grät & grät, min dröm va hemsk! inatt var det tredje gången på två månader som jag grät i sömnen. det började med att jag hade blivit utsött av alla mina kompisar förutom johanna, så jag skulle gå och möta henne för att jag var lite ledsen, då stötte jag på david dahl som ville ta trösta och ta hand om mig. helt plötslig blir han nerslagen av mathias lindgren och ville döda david, jag störbölar och försöker slå ner mathias.. men tillslut så skjuter mathias david och han dör. efter ett tag så är det plötsligt patrik prosen som ligger där ist för david. men iaf så gråter jag & gråter och gråter. efter det så vaknar jag helt blöt i ansiktet och skakar efter att ha gråtit i sömnen och i verkligheten... galen dröm iaf!

o.c maraton idag. har gråtit som ett litet barn.. men ibland går det inte att hålla emot, fast det är en tvserie.
juste borlänge håller på att dö ut, right?

imorgon blir det dans hela dagen, men först breakdance med en kille från new york. sedan ännu mer dans med klassen, måste träna till kick off grejen! nu ska jag ÄNTLIGEN ladda ner musik, har nog inte gjort det på en vecka!
juste köpte ett nytt skärp från gina idag, i like it!
mwuuaah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0