ännu mera shopping

idag blev det ännu mera shopping med älskling, älskar att shoppa. var ett riktigt bra tag sen jag shoppade mycket här i sverige.  införskaffade mig ett par nya skor tre tröjor, en kjol ett par leggings och ett par örhängen. så är lagomt glad nu :D slänger in bilder imon, och även på shoppingen från i förrgår.nu bire film med älskling.PUSS

juste, kom på att jag aldrig skrev något inlägg igår. tog tåget hem igår med sis och juhani, blev att chilla och slinga/klippa håret på juhani. också.

slänger in en lagomt ful bild som vi tog för 5 min sen

                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0