äckliga nazister

som alla säkert vet, så var ju nazisterna på skolan i onsdags. haha och vilken grej! det började med att när dom kom in så började alla skrika och grejer. sedan stod det fullt med tjejer som strulade med varanda, mitt framför dom och hela skolan! Dom är ju emot homosexualitet och allting.
dom var kvar och alla ville diskutera med dom.

vid 13.00 var det dags för dom att gå. och såklart följde alla med dom ut, och där stod även SVT och väntade.
så där ute blev det typ bråk och grejer, äggkastning plus snöbollskastning!


detta är länken om ni vill se när svt filmade!
http://svt.se/2.33557/1.1903385/nya_protester_mot_nationaldemokrater?lid=share

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0