bra helg

denna söndagen var betydligt mycket bättre än förra söndagen. som då sög hästpung eller ngt annat fult. och som då nämligen var alla hjärtansdag! iofs har hela denna helgen varit nice!

förkortar helgen med några ord.
igår hem till  jonna, nyktra, spel, snorsprut, skrattgråta och ännu mer GARV!!!!!
och till sist centerum grillen med emisha, och då träffa söt J och e ett tag.

idag: emisha, plugga lite dansuppvärmning, spontant litet äventyr till jax, emisha ramla i snön, träffa en (japan, korean) i mörktet, prata engelska , frysa ihjäl, träffa tillslut träffa söt J och E och vandra hem till mig, göra så att två av dom missa bussen, gå hem till mig igen med med söt J och äta pizza.

och nu ligger jag nerbäddad i soffan och myser med skön musik och vindruvor ;)
juste, kom på att jag träffade söt J i fredags också, alltså hela helgen och tre dagar irad :)))

´hoppas att ni hade en mysig helg! pusss / pearly


Kommentarer
Postat av: L O V I S A . S

sv: ah okej :)

2010-02-22 @ 16:46:19
URL: http://lovisaseverything.blogg.se/
Postat av: CHIRRE

härlig bild!



svar: aha, okej, vad bra:) love is hard!

2010-02-22 @ 18:33:39
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0