busy and bra helg väntas

engelska redovisningen gick faktiskt ganska bra idag. förutom att jag sa sista meningen PÅ SVENSKA! haha fail

idag fyller älskade jonna 18 år. så snart bire och dra dit :D
imon bire kanske ludvika och dansaaaaa hela dagen lång, göra den jävla jazzuppvärmningen som vi har till läxa i skolan. sedan partay igen med jonna på kvällen!
söndag dansaaa ännu mer och packa till pappa.
sen får vi se om jag hinner skriva imon!


hahaha juste mamma nu:
mamma-flickor jag vill skaffa facebook nu, kan ni hjälpa mig. ni måste hjälpa mig att fixa facebook på min laptop. jag vill kunna ha facebook på den.
michelle-men du kan väl fan ha facebook på alla datorer.
mamma- va kan jag det? men jag vill ha facebook! kan ni fixa det flickor?
jag-men mamma, facebook är en hemsida du kan ha det på alla datorer. du behöver inte fixa facebook just på din laptop
mamma- va jaha? är det en hemsida!?


jonna & jag <3


Kommentarer
Postat av: CHIRRE

svar: yes, hahaha, hoppas att det löste sig!:)

2010-02-19 @ 19:12:09
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: L O V I S A . S

svar: yep :) åk dit! det är grymt =)

2010-02-19 @ 19:23:31
URL: http://lovisaseverything.blogg.se/
Postat av: ida

haha rolig mamma :) min är typ likadan!!! fast hon skulle fatta nada på facebook haha!

2010-02-20 @ 00:22:45
URL: http://iwiklund.blogg.se/
Postat av: elena

Delta i min frågestund. Fråga precis vad du vill svarar på allt :)

2010-02-20 @ 21:18:10
URL: http://eleennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0