fuck då

jag är sjuk!!!!!!!!!!
skulle lika gärna stänga in mig i ett rum fullt med ormar och dö. så känner jag nu!
tre dagar kvar till festen, och jag hoppas på gud att jag är helt frisk på måndag till festen!
var så jävla taggad till festen innan eftersom att det är så mycket roligt folk som kommer.
men iaf, nu sitter jag och dricker vitlök ingefära honung med varmt vatten för att bli frisk!
as äckligt. men vad gör man inte för att bli frisk?

juste, dålig uppdatering denna vecka. men har haft så sjukt mycket att göra, både i plugget och utanför!
och imon skulle jag egentligen göra massa saker, bla fixa klänning & dricka till festen!!!!
nåja bir att knarka tabletter, så får se hur det blir med allt imon.

imon åker sis till grimsås i en vecka också, första gången utan mig! sen idag var jag på 4 års kalas också. lite mys fast jag var sjuk...
JUSTE extra listan lämnas in imon också på ngt sätt. så då kan ni som står på den listan köpa biljetter!


saknar bruden!

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

krya på dig!



svar: haha, nej, det har jag inte, och det är skönt!:)

2010-02-27 @ 10:36:56
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: nancy

krya på dig gumman! jag saknar dig med, :) hoppas vi ses imorgon!



och omg undrar vart den där klänningen är någonstans :Phaha

2010-02-28 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0