blandade känslor

är på så jävla fukkat humör verkligen....
det började med att pappa dampade loss på mig. pga av mina sockervanor.. snart diabetes pearly?
det är lätt att folk säger åh jag är så fet jag äter godis och sånt hela tiden. men det kanske egentligen inte är så mycket. eller det kanske är mycket men inte så allvarligt ändå.

men däremot finns det folk som faktiskt äter alldeles för mkt och inte kan sätta stopp, och stoppar i sig alldeles för mycket utan att ens tänka på hur JÄVLA MYCKET DET ÄR!
hur som helst måste jag ta tag i detta innan det går i överstyr. Det lovar jag!

sen är jag också sur för att jag såg att jag missade min sötis med bara tre minuter... inte världens grej men jag blev skit sur för det iaf! nu ska jag lägga mig i sängen och sakna min sötis lyssna på musik och kolla bilder från filippinerna. och kanske släppa en tår eller två.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0