:DDDDDDDDDDDDDDD

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :d
det blir filippinerna i sommar också!!!!!!!1
nu är allting  bokat och klart är så jävla glad!
bir att vara där minst 5 och en halv vecka. eftersom att biljetterna inte kommer ändras på ett år eller vad det var, något sånt iaf. så vi får vara där ett år om vi vill :DDDDDD

plus att mamma har bra kontakter, så kan vi ha 30 kg för varje person denna gång också, UTAN att betala extra!!
jag är världens lyckligaste!!!!! :D :D :D :D

två ggr på ett år. fan vad glad jag är!!!!!!!!!! :D
TACK MAMMA för att du tjänar bra :DDDDDDDDDDD


Kommentarer
Postat av: CHIRRE

åh, fyfan vad lyxigt!!!

2010-01-26 @ 12:26:40
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0