:( :( ( :( :( :( :( :( :( :(

fredag natt ar man val i sverige igen do...
forsoker att inte tanka po det, for annars kommer torarna ut....
klump i mage och ongest. jag vill inte tillbaka till sverige.

men som sagt jag lovade pappa att inte hamna i deprission denna gongen. och jag ska forsoka fron hela min kropp och sjal...

imon ar det fodelsedags och hejdo fest.
vet att kvallen kommer sluta med ett fiasko och brok.
plus massa torar for tjaffset och for att vi ska tillbaka till sverige....
seer inte framemot festen alls.....
aja vet inte riktigt om jag kmr sitta har igen innan vi oker.
annars syns vi i sverige om en vecka.


juste, det blir att venta 24 fucking timmar i doha po flygplatsen. jag kommer hinna do innan vi ar i sverige.
ajaaa pusss do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0