:( :( :( :( :( :(

vet att jag inte skulle skriva på denna bloggen. men kan varken lösenordet eller användarnamnet till den andra bloggen...

somnade igår vid fem på eftermiddagen, sov hela natten och vaknade halv fem på natten/morgonen och har gråtit sen dess nu.... försöker att inte gråta men det går verkligen inte. och nu när mamma kom med världens sämsta nyhet blir det inte direkt lättare heller... vi ska inte tillbaka hem till filippinerna i sommar. pga av allt som hände nu när vi var där...

det kändes som en kniv i hjärtat när hon sa det!. sån jävla svek.... jag hör meningen i huvudet  hela tiden. vi har tänkt lite och kommit fram till att vi inte ska åka tillbaka till Filippinerna i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0