mingaw ko nimo

jag saknar dig

igår kväll var bra. dansade lite filippinsk galen dans med emisha.. så nu kan hon lite mer filippinsk dans. plus att vi fetade oss somfaaaaaaan!
anyway, nu har jag fyllt på mobilen, efter en vecka. och det känns förjävligt faktiskt!

i morse vid sex åkte mamma och tonkan till oslo.. så idag bire att städa här, packa till pappa och sedan åka till farmor och träffa några av den svenska släkten :) bir att ge bort lite presenter från phils. och sen få julklappar :)
och ikv bire att träffa gruppen, eller iaf johanna! haha.

nu måste jag kila, en och en halvtimme på mig att göra massa!

juste, idag har vi varit i sverige i en vecka. så min och michelles morgon har gått ut på att deppa lite att vi är här i sverige, och sen kollat på videos och bilder från ph!
141 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0